Ufóval ütközött Fa Nándor?

Kora reggel elütöttünk egy ufót – írta a hajónaplójában Fa Nándor. – Nem tudjuk, mi volt az, valami nagy, fekete, kemény dolog, de nem bálna.
 
 

Ufóval ütközött Fa Nándor?

Kora reggel elütöttünk egy ufót – írta a hajónaplójában Fa Nándor. – Nem tudjuk, mi volt az, valami nagy, fekete, kemény dolog, de nem bálna.
 
 
 
 
 

Ufóval ütközött Fa Nándor?

Kora reggel elütöttünk egy ufót – írta a hajónaplójában Fa Nándor. – Nem tudjuk, mi volt az, valami nagy, fekete, kemény dolog, de nem bálna.

Az elmúlt egy hétben csak lassan haladt, ráadásul egy ismeretlen „dologgal” ütközött a Spirit of Hungary, így hátránya jelentősen nőtt a Barcelona World Race földkerülő vitorlásversenyen, amelyen a második helyen haladó Neutrogénának műszaki hiba miatt meg kell állnia.

Az ütközésben a kormányt összekötő rúd eltört, ám kemény munka árán sikerült megjavítaniuk, valamint a műholdvevő antennát is szerelni kellett. A Spirit of Hungary jelenleg az Indiai-óceánon hajózik az utolsó előtti hajótól, a hatodik One Planet, One Oceantől közel 700, míg a vezető Cheminées Pujoulat-tól több mint 4000 mérföldre lemaradva.

A Bernard Stamm vezette éllovas már a Csendes-óceánon van, s több mint 300 mérfölddel vezet a spanyol Guillermo Altadill irányította Neutrogena előtt. A két vitorlás eddig viszonylag szorosan követte egymást, ám a Neutrogénának tönkrement az áramellátó rendszere, amelyet nem tudnak másként megjavítani, csak ha kikötnek.

Altadillék most Új-Zéland déli szigete felé tartanak, amely több mint 500 mérföldre van tőlük. A szabályok szerint a technikai megállónak legalább 24 órásnak kell lennie, de maximum nyolc napot lehet a kikötőben tölteni – írta az mti.hu.

 

Gyorsan szeretnél értesülni a veszport.hu híreiről? Csatlakozz hozzánk!

 
 

    Hozzászólás

    A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

    A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje.