Még kétszázmillió az '56-os emlékévre
Az Átlátszó.hu vette észre, hogy az 1956-os emlékév egyik korábban bejelentett 400 millió forintos reklámszerződése másfélszeresére, 599,6 millió forintra drágult.
Az indoklás szerint a "nagy társadalmi érdeklődésre tekintettel" emelkedett kétszázmillióval a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. konzorciumának megbízása, illetve "annak érdekében, hogy az ’56-os emlékév megünneplése minél szélesebb társadalmi réteghez, minél hosszabb időtartamban jusson el”.
A szerződés szerint a két ügynökség különböző nyomtatott lapokban, közterületi és online felületeken biztosított megjelenést az emlékévnek. Ez a két cég a 444.hu értesülése szerint amúgy az, amiknek a Rogán Antal által vezetett Miniszterelnöki Kabinetiroda 2016. november 1. és 2017. február 28-a között 9,58 milliárd értékű megbízást adott, hogy a “Magyarország erősödik” és az “Állítsuk meg Brüsszelt” kampányokat bonyolítsák.