A sportért kampányol a Médiaunió
A társadalmi célú kampány témájára beérkező javaslatok közül a kuratórium 2012-re konkrét témát választott. Schmidt Mária, a kuratórium elnöke elmondta: „Elsősorban azért választottuk ezt a témát, mert az olimpia évében kiemelten fontosnak tartjuk, hogy felhívjuk a figyelmet a tömegsportra is. A sport különböző ágait és rétegeit (élsport, amatőr sport, diáksport, tömegsport, szabadidősport, fogyatékkal élő emberek sportja, kisebbségek sportja, hátrányos helyzetűek sportja) szeretnénk megmutatni, értékeit hangsúlyozni, ezáltal is bizonyítva, hogy a sport, a mozgás öröme mindenkié.”
Rudolf Péter és Novák Péter, a kuratórium tagjai az mmonline szerint így indokolták a választást: „A felhőtlen mozgás, a sport örömet okoz és boldogságot! Ugyanakkor a sport nem csupán az élsportot jelenti. Vannak olyan sportágak, amelyeket ráadásul szinte semmilyen kommunikáció nem segít.”
A kuratórium minden kiválasztott társadalmi célú témája kapcsán továbbra is az egyéni felelősségvállalást tatja legfőbb célkitűzésnek, ezért a „Rajtad is múlik!” gondolat a Médiaunió Alapítvány valamennyi kampány kreatívján megjelenik a jövőben.
A kuratórium tagjai felhívják a figyelmet arra, hogy a sport erősíti a társadalmi kohéziót, kitartásra nevel, megtanít koncentrálni, veszíteni, nyerni, küzdeni, továbbá csapatban, másokkal együttműködve játszani. Éppen ezért a kiválasztott témának önmagán túlmutató jelentése is van.