Indul az újabb plakátkampány, most épp 1,7 milliárd forintért

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal ismét rengeteg pénzt áldoz egy kis tájékoztatásra –írja a hvg.hu.
 
 

Indul az újabb plakátkampány, most épp 1,7 milliárd forintért

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal ismét rengeteg pénzt áldoz egy kis tájékoztatásra –írja a hvg.hu.
 
 
 
 
 

Indul az újabb plakátkampány, most épp 1,7 milliárd forintért

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal ismét rengeteg pénzt áldoz egy kis tájékoztatásra –írja a hvg.hu.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatallal (NKH) 1 milliárd 732 millió forintos keretértékben (az opciós összeg 519,6 millió forint) bízta meg újabb plakátkampánnyal a Balásy Gyula-féle New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t - írja a 24.hu.

A Közbeszerzési Hatóság oldalára feltöltött dokumentációban a projekt a következő fantázianevet kapta: "Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 3, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 11.” A kormányzat októberben Judith Sargentini ellen kampányolt, amire 5,9 milliárdot szántak.

Az NKH központosított kommunikációs beszerzéseire legutóbb júniusban kötöttek 25 milliárd forintos, legfeljebb kétszer újratölthető keretszerződést, akkor még három üzletember cégeivel. Mivel egy nap múlva Kuna Tibor és Csetényi Csaba cégeivel szerződést bontottak, az NKH megbízásainál Balásy cégei monopolhelyzetbe kerültek. Forrás hvg.hu

 

Gyorsan szeretnél értesülni a veszport.hu híreiről? Csatlakozz hozzánk!

 
 

    Hozzászólás

    A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

    A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje.