Felébredt a városvezetés - kell a repülőtér fejlesztési lehetőség

A „Pannon Zóna” területi egységének szüksége van a 8-as út elengedhetetlen fejlesztésére és a repülőtérre
 
 

Felébredt a városvezetés - kell a repülőtér fejlesztési lehetőség

A „Pannon Zóna” területi egységének szüksége van a 8-as út elengedhetetlen fejlesztésére és a repülőtérre
 
 
 
 
 

Felébredt a városvezetés - kell a repülőtér fejlesztési lehetőség

A „Pannon Zóna” területi egységének szüksége van a 8-as út elengedhetetlen fejlesztésére és a repülőtérre

Az OTrT tervezett módosítását a Belügyminisztérium Területrendezési és Településügyi Főosztálya 2012. december 17-én megküldte Veszprémnek is.

A városházán azonban egyáltalán nem foglalkoztak ezzel a témával mindaddig, amíg 2013. február 21-én Hartmann Ferenc szocialista képviselő interpellációjában nem hívta fel a városvezetés figyelmét arra, hogy a készülő törvénymódosításban már nem szerepel a repülőterek között a Veszprém – Szentkirályszabadjai.

Porga Gyula Veszprém polgármestere a belügyminisztériumnak 2013. február 26-án kelt levelében azt kérte, „ hogy a társadalmi vitára bocsátott anyag mellékletében a Veszprém- Szentkirályszabadjai repülőtér az országos repülőterek II. osztályában szerepeljen, tekintettel arra, hogy az egykori állami tulajdonú repülőteret és ingatlanjait az önkormányzatok kereskedelmi célú repülőtér létesítése céljából kapták tulajdonba…”

A váratlan módosítási tervezett miatt Pál Béla országgyűlési képviselő írásbeli kérdéseket intézett a belügy- és a nemzeti fejlesztési miniszterhez, azt tudakolva, hogy mi indokolja a tervezett változtatást és ki kezdeményezte azt. A képviselő kérdéseire még nem kapott választ.

 

Gyorsan szeretnél értesülni a veszport.hu híreiről? Csatlakozz hozzánk!

 
 

    Hozzászólás

    A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

    A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje.