Összevonás Fidesz-módra

Befejeződött a Turizmus Zrt. és az Agrármarketing Centrum összevonása és új vezérigazgató vezeti a céget. A kinevezés és az összevonás nagy nyilvánosságot nem kapott.
 
 

Összevonás Fidesz-módra

Befejeződött a Turizmus Zrt. és az Agrármarketing Centrum összevonása és új vezérigazgató vezeti a céget. A kinevezés és az összevonás nagy nyilvánosságot nem kapott.
 
 
 
 
 

Összevonás Fidesz-módra

Befejeződött a Turizmus Zrt. és az Agrármarketing Centrum összevonása és új vezérigazgató vezeti a céget. A kinevezés és az összevonás nagy nyilvánosságot nem kapott.
Az ügyben Pál Béla, az MSZP országgyűlési képviselője tett fel kérdést a nemzetgazdasági miniszternek a Parlamentben.

A képviselő kifejtette, egy hónapja Matolcsy György miniszter a sport- és turizmusbizottság előtt adott számot éves tevékenységéről és jövőbeni terveiről. Arról azonban egy szót sem szólt, hogy befejeződött a Turizmus Zrt. és az Agrármarketing Centrum összevonása és új vezérigazgató vezeti a céget. A kinevezés és az összevonás nagy nyilvánosságot nem kapott. Az új vezérigazgató, Denéné Tóth Marianna személye nem ismert a turisztikai, de az agrármarketinggel foglalkozó szakma előtt sem. Pál Béla elmondta, legutóbb 2010 nyarán szerepelt a hírekben, amikor a kormányváltás után az állami tulajdonú cégek egy részénél a Magyar Fejlesztési Bank villámgyors akciókkal - gyakorlatilag megszállva a vállalatokat, elvéve a mobilokat és a laptopokat, megtiltva a telefonálást - lecserélte a menedzsmentet.

Ez vár a Turizmus Zrt.-re is, akiknek kiváló munkáját Matolcsy György is olyan ékesszólóan ecsetelte? - tette fel a kérdést a képviselő. Arra is kíváncsi volt, miért nem szólt a miniszter az összevonásról és a szervezeti, személyi változásról a legilletékesebb bizottság előtt, hogyan érinti majd mindez a turizmus- és agrármarketinget és mit szól ehhez a szakma.

Cséfalvay Zoltán államtitkár válaszában kiemelte, a Magyar Közlönyben már tavaly, vagyis 2011. december 27-én megjelent az a kormányhatározat, amelyik az agrár- és bormarketing-tevékenységgel kapcsolatos feladatok ellátását a Magyar Turizmus Zrt.-hez csoportosítja át.

Úgy vélte, nem nagyon kell hangsúlyozni azt, hogy a turizmusmarketing és az agrárágazat marketingje, különösen a gasztronómia területén vagy a bormarketing milyen szorosan kapcsolódik egymáshoz. Szervezetileg pedig az átalakítás azt jelenti, hogy az új szervezeten vagy az összevont szervezeten belül van egy turisztikai vezérigazgatóság, amelynek a megbízott vezetője vezérigazgató-helyettesi beosztásban az a személy, aki korábban vezérigazgatója volt a szervezetnek, és van egy másik vezérigazgató-helyettese az Agrármarketing Centrum-vezérigazgatóságnál, aki egyébként korábban az Agrármarketing Centrum vezetője volt.

Horváth András Tibor MSZP-s képviselő viszontválaszában hangsúlyozta, ha igazak azok a pletykák, amelyek a szakmában terjengenek, akkor a kormány januártól újabb átalakításokat kíván tenni ezen a területen, és egy belföldi óriásplakát-kampányban kifullasztani a turizmusmarketinget.

 

Gyorsan szeretnél értesülni a veszport.hu híreiről? Csatlakozz hozzánk!

 
 

    Hozzászólás

    A cikkekhez csak regisztrált felhasználóink szólhatnak hozzá. Kérjük, jelentkezzen be, vagy ha még nem tette, regisztráljon.

    A szerkesztőség fenntartja magának a jogot, hogy a cikkekhez nem kapcsolódó kommenteket moderálja, törölje.